درباره مدیریت امور مالی
رئیس اداره: رضا کوچکی
تلفن مستقیم: ۳۳۶۹۰۶۰۲-۰۱۳ تلفن گویا: ۹-۳۳۶۹۰۴۸۵-۰۱۳ داخلی ۶۲۸۷
شرح وظایف:
– بررسی کلیه اسناد پرداختی دانشگاه
– انجام روشهای ممیزی اسناد جاری وعمرانی جهت تطبیق آن با قوانین ومقررات
– رسیدگی اسناد مربوط به نحوه درآمدهای دانشگاه و وصول آن وبررسی اسناد ومدارک هزینه ها
– رسیدگی به حسابها،پیش پرداختها وهزینه های انتقالی وموجودی انبار واموال دانشگاه
– تطبیق اسناد هزینه ارائه شده با بودجه تخصیص یافته
– واخواهی اسناد وگزارش تخلفات احتمالی به مراجع ذیربط وارائه نظرات اصلاحی در موارد لزوم
– بررسی لیست حقوق و مزایای ماهیانه، حق التدریس و پایان نامه ها از حیث صحت کسورات محاسبه شده و مزایای پرداخت شده مطابق قوانین و مقررات و دستورالعمل ها
– بررسی لیست حقوق ماهیانه بازنشستگان و موظفین از حیث صحت کسورات محاسبه شده و حقوق پرداختی طبق حکم انجام سایر امور محوله مرتبط با حوزه کاری
همکاران:
– اهوز صحتی مولوی تلفن داخلی6286
– کاظم صرفه جو تلفن داخلی6250
نام رئیس اداره :شهربانو خدایاری
تلفن مستقیم: ۳۳۶۹۰۶36-۰۱۳ تلفن گویا: ۹-۳۳۶۹۰۴۸۵-۰۱۳ داخلی ۶۲۹۶
شرح وظایف:
– بررسی کلیه اسناد پرداختی دانشگاه
– انجام روشهای ممیزی اسناد جاری وعمرانی جهت تطبیق آن با قوانین ومقررات
– رسیدگی اسناد مربوط به نحوه درآمدهای دانشگاه و وصول آن وبررسی اسناد ومدارک هزینه ها
– رسیدگی به حسابها،پیش پرداختها وهزینه های انتقالی وموجودی انبار واموال دانشگاه
– تطبیق اسناد هزینه ارائه شده با بودجه تخصیص یافته
– واخواهی اسناد وگزارش تخلفات احتمالی به مراجع ذیربط وارائه نظرات اصلاحی در موارد لزوم
– بررسی لیست حقوق و مزایای ماهیانه، حق التدریس و پایان نامه ها از حیث صحت کسورات محاسبه شده و مزایای پرداخت شده مطابق قوانین و مقررات و دستورالعمل ها
– بررسی لیست حقوق ماهیانه بازنشستگان و موظفین از حیث صحت کسورات محاسبه شده و حقوق پرداختی طبق حکم انجام سایر امور محوله مرتبط با حوزه کاری
همکاران:
– زهرا عاشوری تلفن داخلی۶۳۱3
-اکرم صالحی تلفن داخلی6294
– حمیدرضا فدایی تلفن داخلی ۶۲۹۷
– اکبر صابری خواه مسئول صدور چک امور مالی تلفن داخلی6289۳
نام رئیس اداره: فاطمه اسدی کما
تلفن گویا: 33690602-۰۱۳ داخلی ۶۲۹۵
شرح وظایف:
– کنترل کلیه وجوه دریافتی از خزانه با درخواست وجه ارسالی
-ثبت تعهد و تامین اعتبار برای پرداخت کلیه احکام ،اسناد حقوق ومزایای اعضای علمی وغیر علمی دانشگاه طبق مقررات
-تنظیم درخواست وجه،حواله های ارزی، هزینه های قطعی کلیه تعهدات
-نگهداری و ثبت حسابهای اعتبارات هزینه ای و عمرانی دانشگاه و رعایت میزان و سقف هزینه ها بر اساس تخصیص و اعتبارات مصوب
– رعایت برنامه ها،فصول و مواد هزینه درکلیه پرداخت ها
– بررسی اسناد هزینه ارسالی از طریق عاملین مسئول امور مالی و انطباق آنها با قوانین و مقررات، ضوابط اجرائی قانون بودجه و موافقتنامه های مبادله شده
-ارائه گزارش عملکرد ماهانه به مدیر امور مالی جهت ارائه به معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وسایر مراجع ذیصلاح
– همکاری با مدیریت برنامه، بودجه وتحول اداری
-انجام سایر امور محوله مرتبط با حوزه کاری
همکاران :
سیده نرجس میرزمانی کارشناس مسئول اداره اعتبارات تلفن داخلی ۶۲۹۵ – تلفن مستقیم ۳۳۶۹۰۶۰2
نام رئیس اداره: سعیده حسینی
تلفن گویا: 33690874 داخلی 2004
شرح وظایف:
-تهیه، ثبت و نگهداری دفاتر قانونی وکنترل آن
-تهیه، تنظیم ونگهداری آمار مربوط به هزینه ها به تفکیک مواد و برنامه عملیات جاری وعمرانی
-تهیه و تنظیم صورت خلاصه های لازم و تهیه تراز آزمایشی
-ارائه به موقع صورتهای مالی به مراجع قانونی(دیوان محاسبات، سازمان امور اقتصادی و دارائی و…)
-بایگانی و حفظ و نگهداری اسناد حسابداری
-کنترل سرفصل های حسابداری
– اصلاح مغایرت بین اعتبارات وتنظیم حسابها
– تهیه صورت مغایرت بانکی
-نظارت بر عملکرد صدور چک
-انجام سایر امور محوله مرتبط با حوزه کاری
همکاران:
– علی احمدی تلفن داخلی۲۱۰۶
– معصومه همتی زارعی کوهی تلفن داخلی ۲۰1۴
– مهسا خدابخشی تلفن داخلی ۲۰1۴
–مهدی حسینی پور