اهداف و ماموریت ها
- پایش و مستند سازی فرآیند ها، بهبود مستمر فعالیتهای مدیریت امور مالی
- توانمند سازی منابع انسانی
- استفاده از فناوری اطلاعات برای ارتقای خدمات مالی
- شناسایی و طبقه بندی درآمد های اختصاصی دانشگاه و حذف مراجعات حضوری
- استقرار بایگانی دیجیتال
- استقرار حسابداری تعهدی در دانشگاه
- اصلاح و بهبود آیین نامه و دستورالعمل های مالی.
مدیر
نام و نام خانوادگی مدیر امور مالی: سعید مسعودی
عنوان مدرک و رشته تحصیلی: کارشناسی ارشد مدیریت IT
سوابق اجرایی: مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری
شماره تلفن دفتر:۳۳۶۹۰۶۰۱
تلفن داخلی:۶۲۸۴
شرح وظایف:
- اجرای خط مشی های تعیین شده از سوی مقامات دانشگاه در امور مالی و نظارت بر حسن انجام آن.
- تدوین بخشنامه ها و مقررات مربوط و توجیه آن جهت اجراء و رعایت دقیق در واحدهای تابعه.
- ارسال پیشنهادات اصلاحی به منظور انجام بهتر و دقیق امور به معاونت اداری و مالی.
- نظارت دقیق بر درآمدها و مخارج دانشگاه و واحدهای تابعه و اقدام در زمینه مصرف آن طبق مقررات و بر اساس سیاست های دانشگاه.
- برنامه ریزی و کنترل در نحوه نگهداری حسابهای جاری، طرح و تنظیم دفاتر مختلف و اسناد و اوراق و حفظ و نگهداری آن و همچنین انجام سایر امور مربوط به سپرده ها، درآمدها، اوراق بهادار، حواله های ارزی و …
- تنظیم برنامه واحدهای تابعه به منظور تهیه و آماده نمودن لیست پرداختی کارکنان به صورت ماهانه و سایر پرداختی ها از محل اعتبارات مربوط مطابق مقررات.
- نگهداری حسابهای مربوط به طرحهای عمرانی، جاری و غیره.
- برنامه ریزی در زمینه تهیه آمار هزینه ها و دفاتر مربوط به کلیه پرداختی ها به صورت ماهانه
معاون
نام و نام خانوادگی: حسین اعلائی
تحصیلات: فوق لیسانس مدیریت MBA مالی
تلفن داخلی: ۲۰۴۷
شرح وظایف:
ارزش ها
– تکریم مراجعین و همکاران در راستای شأن و کرامت انسانی و توسعه فضای اعتماد سازی
– استفاده از مدیریت مشارکتی
-گسترش عدالت و پرهیز از تبعیض در ارائه خدمات
-مدیریت علمی و شایسته سالاری
– وظیفه شناسی،اثربخشی، پویایی و نوگرایی
– تفویض اختیار و تمرکز زدایی
– پایبندی به رعایت قوانین و مقررات سازمانی و اخلاق حرفه ای
-توجه به توانمند سازی منابع انسانی
– توجه به سلامت جسمی و روانی کارکنان
-توجه ویژه به اقتصاد مقاومتی
مسئول دفتر
نام مسئول دفتر: نادر دلیری
تلفن مستقیم: ۳۳۶۹۰۶۰۱- ۰۱۳ تلفن گویا: ۹- ۳۳۶۹۰۴۸۵ – ۰۱۳ داخلی ۶۲۸۴
شرح وظایف:
– دریافت نامه ها، مکاتبات و اسناد مالی رسیده به دفتر وآماده نمودن آنها جهت اخذ دستور از مدیر مالی
– تفکیک وتوزیع نامه ها پس از اخذ دستور وارجاع آنها به واحد های مربوطه
– بررسی کارتابل نامه های اداری از طریق اتوماسیون و پیگیری پرداخت آنها تا حصول نتیجه
– نگهداری وبایگانی(دستی یا دیجیتال) نامه ها ی ضروری جهت استفاده
– تنظیم لیست ملاقات با مدیر و مشخص نمودن ساعت های ملاقات
– پاسخگویی به مراجعین وراهنمایی آنها
– همکاری با سایر واحدهای مرتبط نظیر برنامه، بودجه و تحول اداری در خصوص پاسخگویی به دیوان محاسبات وسایر نهاد ها
– انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق
همکاران:
-حسین فریدی نامه رسان دفتر مدیرمالی تلفن داخلی ۶۲۸۵